Logo
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.

Budeme vděční za Vaše hodnocení

    Hodnocení obchodu na Zboží.cz

 

 

 

ELEKTROWIN a.s. provozuje kolektivní systém pro zpětný odběr, oddělený sběr, zpracování, využití a odstranění elektrozařízení a elektroodpadu.

 

Projekt Jsem zpět podporuje využívání použitých elektrospotřebičů a zajišťuje jejich poskytování potřebným 

  1. Úvod
  2. E-SHOP
Kontakt

Tel.: + 420 607 515 698

E-mail.: eshop@elektroservismencik.cz

Provozní doba: Po - Pá 8.00 -12.00

Nabízíme i spotřebiče do domácnosti, aktuální nabídku naleznete na stránkách www.elektro-2jakost.cz

Vše o nákupu

Obchodní podmínky 

Formulář pro vrácení zboží v zákonné lhůtě - Pokud nemáte možnost formulář vytisknout, přiložte nám do balíčku alespoň číslo objednávky/faktury a číslo účtu, kam chcete vrátit své peníze.

Co dělat v případě, že doručená zásilka přišla poškozená? 

Česká pošta - Pokud po převzetí zásilky dodatečně zjistíte, že je obsah poškozen, případně že došlo k úbytku obsahu, můžete uplatnit reklamaci na kterékoliv poště. Reklamační řízení je možné zahájit u vnitrostátních zásilek nejpozději do 2 pracovních dnů po dni převzetí zásilky.

Zásilkovna - Při výdeji zákazníkům doporučujeme zásilku zkontrolovat a v případě viditelného poškození odmítnout její převzetí. Samotnou reklamaci je nutné zadat prostřednictvím webového formuláře či emailem na adresu reklamace@zasilkovna.cz.
 
Nevyzvednuté zásilky
Vážený zákazníku, v případě, že si u nás uděláte objednávku, znamená to, že jste s námi uzavřel smlouvu a při nevyzvednutí zásilky jste porušil § 2118 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb. občanského zákoníku. Na základě tohoto zákona jsme oprávněni Vám vystavit pokutu za nevyzvednutí zásilky, která pokryje poštovné, balné a čas strávený se zpracováním objednávky. Tuto částku jsme stanovili na 150 Kč. 
Nenalezený náhradní díl

Najdete u nás širokou nabídku náhradních dílů pro domácí spotřebiče. Pokud nenaleznete, to co potřebujete, připravte si štítek Vašeho spotřebiče, ke kterému hledáte náhradní díl či příslušenství a neváhejte nás kontaktovat na email nebo telefon uvedený výše. 

Prosíme Vás o uvedení typu/ modelu přístroje, ke kterému poptáváte náhradní díl, popř. příslušenství.

Nejdůležitějším údajem z výrobního štítku přístroje je tzv. referenční číslo:

Model (u značek DeLonghi, Kenwood),
E-Nr. (u značek Bosch, Siemens),
COD. / CODE (u značek Fagor, Mastercook),
NC kód (u značky Whirlpool),
Prod. No. (u značek AEG, Electrolux, Zanussi),
Art.N. (u značek Mora - Gorenje). 

Tyto informace + ostatní informace z výrobního štítku jsou velmi důležité proto, abychom Vám mohli prověřit možnost dodání vhodného náhradního dílu pro Váš elektrospotřebič.

Z časových důvodů není možné díly přeměřovat, orientujeme se výhradně informací ze štítku. Děkujeme za pochopení. 

Ověřený zákazník

Přidáno 26. 03. 2023
rychlost
100 %
dodací lhůta
kvalita dopravy
kvalita komunikace

Ověřený zákazník

Přidáno 22. 03. 2023
Po telefonistickom rozhovore veľmi príjemná pani, poradila a ihneď som si spravila objednávku
100 %
dodací lhůta
kvalita dopravy
kvalita komunikace

Ověřený zákazník

Přidáno 14. 03. 2023
Kupovala som náhradný diel na chladničku. Stačilo zadať čo chcem a typ chladničky a o všetko ostatne sa obchod postaral - sedí perfektne, originál.
Pro:
Super komunikacia
Rýchle doručenie
Precízne zabalené
Dobra cena
100 %
dodací lhůta
kvalita dopravy
kvalita komunikace

Ověřený zákazník

Přidáno 25. 02. 2023
Pro:
rychlost dodámí, profesionální přístup
90 %
dodací lhůta
kvalita dopravy
kvalita komunikace

Ověřený zákazník

Přidáno 05. 02. 2023
Pro:
Rýc dodanie
100 %
dodací lhůta
kvalita dopravy
kvalita komunikace

Ověřený zákazník

Přidáno 31. 01. 2023
Super obchod s ochotou pomohou s nákupem, poradí
Pro:
Ochota při komunikaci, velice si váží zákazníků ,
100 %
dodací lhůta
kvalita komunikace

Ověřený zákazník

Přidáno 31. 01. 2023
Pro:
Komunikácia
100 %
dodací lhůta
kvalita dopravy
kvalita komunikace

Ověřený zákazník

Přidáno 08. 01. 2023
Pro:
rychlost a dobrá komunikace
Proti:
nevím
100 %
dodací lhůta
kvalita dopravy
kvalita komunikace

Ověřený zákazník

Přidáno 04. 01. 2023
Pro:
operativní vyřízení objednávky a rychlé doručení
100 %
dodací lhůta
kvalita dopravy
kvalita komunikace

Ověřený zákazník

Přidáno 30. 12. 2022
vše OK
100 %
dodací lhůta
kvalita dopravy
kvalita komunikace

Ověřený zákazník

Přidáno 02. 12. 2022
I když zboží nebylo skladem, museli ho objednat, přesto to byl jen týden.Dobrá komunikace.
100 %
dodací lhůta
kvalita dopravy
kvalita komunikace

Ověřený zákazník

Přidáno 21. 11. 2022
Vše proběhno ke spokojenosti zákazníka. Díky . Miller Ladislav.
100 %
dodací lhůta
kvalita dopravy
kvalita komunikace

Ověřený zákazník

Přidáno 08. 11. 2022
O
Pro:
Velmi rychlé dodání objednaného zboží.Spokojenost!
100 %
dodací lhůta
kvalita dopravy
kvalita komunikace

Ověřený zákazník

Přidáno 03. 11. 2022
Vše ok
100 %
dodací lhůta
kvalita dopravy
kvalita komunikace

Ověřený zákazník

Přidáno 30. 10. 2022
Pro:
Nákup přímo z domova
100 %
dodací lhůta
kvalita dopravy
kvalita komunikace
Recenzí na stránku 153045

Servis spotřebičů v Liberci a libereckém kraji, prodej náhradních dílů.

Mohlo by se Vám hodit

Přijmeme technika pro domácí spotřebiče

Obchodní podmínky

Formulář pro vrácení zboží v zákonné lhůtě

Formulář k reklamaci dílů nebo příslušenství

Objednání servisu spotřebiče

 

Kontaktní údaje

Opravy spotřebičů:

+420 602 288 130, +420 482 736 542

servis@elektroservismencik.cz

PO - ČT 8:00 - 16.00, 
PÁ - 8.00 - 15.00

E-shop - dotazy na náhradní díly a objednávky:

+420 607 515 698

eshop@elektroservismencik.cz

PO - PÁ 8:00 - 12.00

Pokud telefon nikdo nezvedá, je to z důvodu věnování se jiným zákazníkům.

Adresa a provozní doba

PO - ČT 8:00 - 16.00, 
PÁ - 8.00 - 15.00

V době státních svátků zavřeno.

Proletářská 120, Liberec 23 Doubí, 46312 

Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz