- Úvod
- E-SHOP
Tel.: + 420 607 515 698
E-mail.: eshop@elektroservismencik.cz
Provozní doba: Po - Pá 8.00 -12.00
Nabízíme i spotřebiče do domácnosti, aktuální nabídku naleznete na stránkách www.elektro-2jakost.cz
Formulář pro vrácení zboží v zákonné lhůtě - Pokud nemáte možnost formulář vytisknout, přiložte nám do balíčku alespoň číslo objednávky/faktury a číslo účtu, kam chcete vrátit své peníze.
Co dělat v případě, že doručená zásilka přišla poškozená?
Česká pošta - Pokud po převzetí zásilky dodatečně zjistíte, že je obsah poškozen, případně že došlo k úbytku obsahu, můžete uplatnit reklamaci na kterékoliv poště. Reklamační řízení je možné zahájit u vnitrostátních zásilek nejpozději do 2 pracovních dnů po dni převzetí zásilky.
Najdete u nás širokou nabídku náhradních dílů pro domácí spotřebiče. Pokud nenaleznete, to co potřebujete, připravte si štítek Vašeho spotřebiče, ke kterému hledáte náhradní díl či příslušenství a neváhejte nás kontaktovat na email nebo telefon uvedený výše.
Prosíme Vás o uvedení typu/ modelu přístroje, ke kterému poptáváte náhradní díl, popř. příslušenství.
Nejdůležitějším údajem z výrobního štítku přístroje je tzv. referenční číslo:
Model (u značek DeLonghi, Kenwood),
E-Nr. (u značek Bosch, Siemens),
COD. / CODE (u značek Fagor, Mastercook),
NC kód (u značky Whirlpool),
Prod. No. (u značek AEG, Electrolux, Zanussi),
Art.N. (u značek Mora - Gorenje).
Tyto informace + ostatní informace z výrobního štítku jsou velmi důležité proto, abychom Vám mohli prověřit možnost dodání vhodného náhradního dílu pro Váš elektrospotřebič.
Z časových důvodů není možné díly přeměřovat, orientujeme se výhradně informací ze štítku. Děkujeme za pochopení.
Ověřený zákazník
Ověřený zákazník
Ověřený zákazník
Rýchle doručenie
Precízne zabalené
Dobra cena